Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа ромео 156(ремонт)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа ромео 156(ремонт)

    Здравейте на всички колеги нов съм в форума и исках да Ви попитам няколко въпроса.Купих си алфа ромео 156 1.9 жтд 1998 г. на тънки пари и има проблеми ако може да ме насочите към решенията им.

    1-Педалът на съединителят пада доло след сменена горна помпа и обезвъздушаване.(трябва да се връща с крак)
    2-задницата я няма никаква (носи като стъпи на пясък и като удари в дупка,амортесьорите са почти нови)
    3-Дясно задно точило е кривнало незнайно защо?(сменени са двете главини с лагери отзад)
    4-Воланът....(воланът когато колата върви на право воланът е кривнал вляво)
    5-Бучене (предишните собственици си помислили, че бученето идва от лагерите, но ги сменили и бученето останало.Идва от предницата и се чува когато колата свива наляво с по-висока скорост)
    6-Тампони отзад и отпред.(ако може сайтове)
    7-Тръбата към интеркулера има масло...


    Общо:Колеги ако можете ми помогнете , ще съм Ви много благодарен!Качил съм снимки на гумата отзад.
    Attached Files

  • #2
    На първо време отиди на реглаж на преден и заден мост, щото това сам не можеш да направиш, преди това обаче смини каквото има за смяна по окачването
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      За съединителя:

      Може да има счупена пружина в помпата или да задържат гумички. Това, че е нова нищо не означава.

      За останалото те съветвам на първо място да установиш откъде идва кривината на задно дясно колело и да го оправиш. При това, което се вижда на снимката - може и да се е получило в резултат на удар и да има нещо криво. При това положение задницата няма никаква сходимост и това може да е причината воланът да ти стои накриво.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Нещо криво?Например отзад кое е най-уязвимо и подава?Мисля, че е удряна.За съединителят възможно ли да е от долната помпа?

        Comment


        • #5
          Ако е долната помпа, вероятно ще забележиш проблеми с отделянето на съединителя. Затова мисля, че е по-вероятно горната.

          За задно окачването на задно дясно колело огледай първо стабилизиращите щанги и особено напречната.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Имах абсолютно същия проблем със съединителя. Натиснах го и си остана там, както и спря да включва скоростите. Оказа се долната помпа. Незнам дали има разлика, но при мен става въпрос за 2.0 TS. Успех!
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
            DUCATI Monster
            Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

            Comment


            • #7
              провери долната помпа
              Last edited by emovd; d.m.y г., 16:13.
              Alfa Romeo 156 98' Silver Metalic - 1.9JTD[Junior Turbo Diesel ] 105+++ HP Chiptuning

              Comment


              • #8
                Добре.За това ОК,ами другите точки колеги?От каде мога да си купя тампони?какви?Бученето от каде идва?От какво носи задницата?И защо в интеркулера има масло?

                Comment


                • #9
                  Като ти гледам задната гума и си мисля,че имаш сериозно искривена щанга или тотално разбити тампони.От кой град си?Бученето е от лагери на главините или лагера на дясната полуоска според мен.
                  sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                  ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                  ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                  Продавам Алфи на части!

                  Comment


                  • #10
                    От Видин съм колега далече сме.Колата е била одарена странично от дясната страна.Някой ми беше казал , че чак лагер на диференцяла, а тампоните отзад наистина са разбити много.Става въпрос не да сменя тампоните да ида на реглаж и да се окаже крива някоя щанга и после и щанга...

                    Comment


                    • #11
                      продават се тампони със щанги. Сменявай ги макар, че за такава кривина би било видно при вдигане на подемник от коя е. Както са казали колегите, след като направиш ходовата част и правиш реглаж преден заден мост и заспива. По предницата са ти казали, или лагер главина или лагер на полуоска. За съединителя тези помпи се прецакват една след друга в много кратки срокове. Долното се води цилиндър да сме по точни. На предната ми алфа бяха умряли комплект, и на тази така

                      Comment


                      • #12
                        Добре, тази щанга ли имаш предвид.http://olx.bg/schanga-za-alfa-romeo-...-k-s-i68269516

                        Comment


                        • #13
                          Само да няма посукване на купето....
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #14
                            Имаш сериозно огъната задна дясна напречна щанга - вероятно предната.......легни под колата и ще го видиш - при тоя ъгъл на кривост трябва да е видимо крива......аз не бих карал колата така......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Без да минеш на оглед няма смисъл да правиш нищо. Качаш на подемник, оглеждаш проблемите, отстраняваш ги, реглаж преден и заден мост, след това другите. Въпросното бучене е възможно до някаква степен да е гумите. В този си вид колата реално е с различни ъгли и няма сходимост. След реглажа ще имаш по-ясна преценка, все пак огледай и гумите, вероятно са износени накриво вече.
                              Отностно тръбата, почисти около теча, има обезмаслители за спирачки вършат чудесна работа, притегни скобите и следи за омасляване. Ако няма ок, ако продължава сваляш кулера и на тест, надува се и се преценя какво ще се прави.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X